Програма заходів для ОТГ
№ п/п |
Назва заходу |
Описання заходу |
Відповідальний |
Термін виконання |
Результат |
1. |
Залучення ЗМІ, соцмереж, інтернет-ресурсів до інформування |
|
Адміністратор Центру економічного зростання, керівник ЦНАПу |
15.07-31.08.19 |
Постійне розміщення переліку послуг, розміщення новинної інформації, наявність оперативного зворотного зв’язку для покращення якості надання послуг, постійне інформування широкого кола стейк-холдерів про діяльність ЦНАПу. |
2. |
Розробка візуальної продукції |
|
Адміністратор Центру економічного зростання, керівник ЦНАПу, секретар с/ради, діловод с/ради |
15.07-31.08.19 |
Розміщення буклетів та плакатів у всіх публічних місцях. Може використовуватися як один з продуктів для брендування громади |
3. |
Співпраця з стейкхолдерами |
|
Голова ГО «Перспектива» Керівник СОК «Холодок» Соціальні працівники Вашковецької сільської ради |
Протягом 2019 року
Протягом 2019 року |
Налагодження співпраці з ГО дасть можливість розширити коло джерел залучення коштів для розвитку ЦНАПу, участі у проектах. Зростання кількості людей старшого віку, які користуватимуться послугами ЦНАПу |
4. |
Проведення заходів
|
|
Вашковецький сільський голова
В.о. старости с.Шишківці бібліотекарі ЗОШ та сільських бібліотек
Керівник ЦНАПу
Керівник ЦНАПу, заступники директорів з виховної роботи
Вашковецький сільський голова Керівник ЦНАПу
Керівник ЦНАПу, заступники директорів з виховної роботи
Керівник ЦНАПу, заступники директорів з виховної роботи
Керівник ЦНАПу |
Серпень -вересень 2019 року
Серпень -вересень 2019 року
Листопад 2019 року
Вересень – грудень 2019 року
Протягом року
Вересень – грудень 2019 року
Вересень – грудень 2019 року
Протягом року |
Залучення різних груп цільових аудиторій, зростання кількості людей, які розумітимуть особливості роботи ЦНАПу |
5. |
Проведення оцінки обізнаності |
Провести анкетування мешканців ОТГ для з’ясування їхньої обізнаності про ЦНАП, перелік послуг, які він надає, можливість отримання додаткових послуг |
Керівник ЦНАПу |
Протягом року |
Підвищення якості надання послуг та задоволеності мешканців громади. Заохочен- ня людей користуватися послугами ЦНАПу |